1 września do Genshin Impact zawitał patch 2.1. W ciągu zaledwie tygodnia, na koncie miHoYo pojawiło się świeże 151 milionów dolarów. Mówimy tu o przychodzie, a nie czystym zysku, ale to i tak niesamowity wynik. Z resztą, jak wylicza Sensor Tower, to o 387 proc. więcej, niż wyniosły przychody studia w ostatnim tygodniu sierpnia - 31 milionów dolarów.
Oczywiście cała taktyka marketingowa była tutaj doskonale przemyślana i nie ma mowy o przypadku. W związku z rocznicą premiery gry (28 września), miHoYo zresetowało tak zwane bonusy zakupowe. Dzięki temu, podczas pierwszej transakcji otrzymamy podwójną liczbę "primogemów", czyli wirtualnej waluty.
Twórcy wiedzieli, że taki ruch z pewnością zachęci wielu graczy do sięgnięcia po portfele. Co więcej, wraz z nowym patchem, w grze pojawiły się dwie nowe postaci. O ich geniuszu marketingowym może świadczyć także fakt, że Genshin Impact został już okrzyknięty najlepiej zarabiającą grą mobilną, przy czym należy pamiętać, że jest ona dostępna także na PC i konsolach PlayStation, Nintendo Switch oraz Xbox.