Gdzie Bethesda nie może... Farming Simulator 2017 z modami na wszystkich platformach

Gdzie Bethesda nie może... Farming Simulator 2017 z modami na wszystkich platformach
Maciej Kowalik

13.09.2016 10:56

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Więc nie jest tak, że Sony zakazało.

Choć póki co mamy tylko zapewnienie autorów symulatora farmy, którzy postanowili zareagować na ostatnie wiadomości. Ich zdaniem mody będą również na PS4.

Bethesda mówiła to samo w przypadku Fallout 4. Dopiero długo po premierze okazało się, że coś nie bardzo ich wsparcie wychodzi na konsoli Sony, a ostatnio dowiedzieliśmy się, że modów na PS4 po prostu nie będzie, bo japońska firma postawiła szlaban. Oby w przypadku Farming Simulator 2017 historia się nie powtórzyła.

Ale coś podpowiada mi, że powodem decyzji Sony nie był sam fakt udostępniania na swojej platformie tworów graczy. Raczej chodzi o skalę wprowadzanych przez nie zmian. Fallout 4 jest grą, w której mody potrafią zmienić naprawdę dużo. Nie chodzi tylko o nowe skórki postaci czy broni. Pecetowa scena rozkręca się tworząc na bazie oryginalnej gry coś zupełnie nowego. Nawet na Xboksie One mody mają limit objętości, a my dobrze wiemy, że co bardziej wymagających tworów konsola by nie uciągnęła.

Nie wiemy jak będzie to działać w przypadku Farming Simulatora. Czy dopuszczone będą wszystkie modyfikacje czy tylko te, które "klepną" dla konsolowych wersji autorzy. Zrzucając winę za brak modów do Fallout 4 i nadchodzącego remastera Skyrim na Sony, Bethesda napomknęła, że Japończycy narzucali na nie ograniczenia, którym nie mogła sprostać żeby rzecz miała sens.

Czyli - mody na PS4 nie są wykluczone. Ale... Na dowolność w temacie raczej bym nie liczył. Będziemy mądrzejsi 25 października, gdy Farming Simulator 2016 trafi do sklepów.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbethesdamody