Fallout 76 jest miażdżony przez recenzentów jak żadna inna odsłona serii

Pierwsze oceny są niczym przeciwatomowy alarm.

Fallout 76 jest miażdżony przez recenzentów jak żadna inna odsłona serii
Krzysztof Kempski

20.11.2018 | aktual.: 21.11.2018 10:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Premiera Fallouta 76 miała miejsce 14 listopada i, jako że była to sieciówka, twórcy przynajmniej przez parę dni mieli spokój, jeżeli chodzi o pierwsze oceny. Po tygodniu trzeba już jednak spojrzeć prawdzie w oczy - nowa gra Bethesdy miażdżona jest przez recenzentów, niczym growy świat atomówkami. Najbardziej obrywa się jak na razie wersji na PlayStation 4, która w serwisie metacritic wykręciła średnią na poziomie... 46. Wersje na Xboksa One i PC radzą sobie nieco lepiej (odpowiednio 65 i 59), niemniej i tak jest to najsłabszy jak na razie wynik w historii studia.

Jeszcze bardziej krytycznie do gry podchodzą fani, ich ocena oscyluje w okolicach 3/10. W opiniach dominują natomiast głosy, że główną przewiną Fallouta 76 jest jak na razie dojmująca pustka. Recenzenci krytykują pomysł ze zrezygnowaniem z NPC-ów oraz nudne questy, niewykraczające daleko poza typowe przynieś, wynieś, pozamiataj. Grze zarzuca się też to, że mechanika jest słabo przystosowana do zabawy sieciowej. Narzeka się też na ogólny stan techniczny. Beta kasująca pliki przy próbie odpalenia gry, nielogiczne rozwiązania prowadzące do absurdów (jak na przykład sytuacja z trzema atomówkami, które zabiły serwer), wreszcie ważące po 48 GB patche, po których całości wciąż daleko jeszcze do gotowego produktu...

Obraz

Grę Bethesdy weryfikuje też rynek. Poza niskimi ocenami jest to też jak na razie najgorzej sprzedająca się odsłona serii. Jak na razie sprzedaż fizycznych egzemplarzy w Wielkiej Brytanii jest gorsza aż o 83%, niż w przypadku poprzedniczki. Aczkolwiek nie musi to świadczyć o tym, że gra nie odniesie sukcesu. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku Black Opsa IIII, który jednak stał się liderem cyfrowej dystrybucji.

Jakby jednak nie patrzeć, Bethesda ma przed sobą trudny problem do rozwiązania.

Krzysztof Kempski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbethesdammo
Komentarze (30)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.