Fajnie, że Atlus przeprasza streamerów. Jeszcze fajniej, że znosi wcześniejsze wytyczne

A niby w Internecie nikt nie słyszy Waszych skarg.

Fajnie, że Atlus przeprasza streamerów. Jeszcze fajniej, że znosi wcześniejsze wytyczne
Adam Piechota

27.04.2017 | aktual.: 27.04.2017 10:42

Atlus powoli idzie po rozum do głowy. Przypominam, że wydawca w bardzo dosadny sposób walczył ze spoilerowaniem (tudzież zwykłym pokazywaniem) Persony 5 w Internecie. Przyblokowanie przycisku Share zaowocowało pięćdziesięcioma recenzjami z tymi samymi grafikami. Naszą także. Gorzej mieli streamerzy i goście od Youtube'a, którzy a) nie mogli skupiać się na scenkach fabularnych, b) nie mogli udostępniać dłuższych nagrań niż dziewięćdziesięciominutowe, c) dostawali bana, gdy zdradzali wydarzenia w grze po 7 lipca, czyli drugą połowę głównego scenariusza. A teraz - proszę, nawet "przepraszamy" padło.

Obraz

W nowym wpisie na blogu czytamy:

Słowem - od teraz bez problemu obejrzycie 85% całej gry. To dziesiątki godzin, Persona 5 jest gigantyczną produkcją. Niestety, na razie nigdzie nie padło ani słowo o planach odblokowania przycisku Share. Dzięki temu co prawda znajomi z branży nie zasypują Facebooka każdym stylowym kadrem, ale w miarę upływu czasu wypadałoby coś z tym zrobić. Potwórzę także raz jeszcze - w ten tytuł MUSI zagrać każdy entuzjasta japońszczyzny. Jest warta Waszych pieniędzy, przyrzekam.

A gdyby Nintendo reagowało tak szybko, jak Atlus, to w ogóle żylibyśmy w nieco lepszym świecie.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościatlusyoutube
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.