Enslaved ukazało się w niewłaściwym czasie

A przynajmniej tak twierdzi szefostwo Namco Bandai.

marcindmjqtx

Enslaved nie było pozycją złą, średnia ocen plasująca się w okolicach 8/10 sugerowałaby raczej bardzo dobrą grę, po którą chętnie sięgają całe rzesze graczy. Niestety, nie znalazło to odzwierciedlenia w wynikach sprzedaży, o czym pewnie wszyscy wiecie. Wie o tym też Carlson Choi, wiceprezes w sektorze marketingu Namco Bandai, który z serwisem Siliconera podzielił się swoimi przemyśleniami na ten temat:

Gra trafiła do sprzedaży podczas bardzo intensywnego sezonu świątecznego (...) Nie udało nam się znaleźć odpowiedniego czasudla premiery tej gry - jej jakość mówi przecież sama za siebie. Gra o średniej ocen 80+ jest murowanym hitem. Myślę, że to sprawa wypuszczenia tytułu na rynek we właściwym czasie, od teraz będziemy przywiązywać do tego znacznie większą wagę. Z tymi słowami Carlsona ciężko jest polemizować - nowe IP w otoczeniu wielu tak oczekiwanych przez graczy hitów (Enslaved ukazało się niebezpiecznie blisko premiery takich gier jak Need for Speed: Hot Pursuit, CoD: Black Ops, czy Medal of Honor) ma duże szanse na pominięcie podczas planowania zakupów. Optymizmem natomiast napawa fakt, że w tym samym wywiadzie, sam Makoto Iwai (prezez Namco Bandai) podkreślił, iż jest bardzo dumny z faktu, że jego firma mogła wydać tę grę. Zresztą już wcześniej pisaliśmy, że firma jest zadowolona z opinii, jakie zebrało Enslaved, a jeden z marketingowców przedsiębiorstwa stwierdził, że warto rozwijać markę. Składając to wszystko w całość wizja kontynuacji przygód małpiszona i dzielnej niewiasty wcale nie jest taka nieprawdopodobna. Jak uważacie, czy na kiepskiej sprzedaży rzeczywiście zaważyła tylko niefortunna data premiery?

Marcin Malinowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnamco bandaininja theory
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.