EEDAR twierdzi, że DLC to pewny zarobek
Tak, EEDAR to kolejna już firma, która wdarła się w świadomość biznesu growego i ma wrażenie, że wie wszystko i o wszystkim. Poparte jest to oczywiście dokładnymi badaniami oraz analizą wykonaną przez specjalistów. Tym razem padło na Jessego Divnicha, który na przykładzie mapek do CoD: WaW pokazuje jak zarobić 10 milonów dolarów (milion zestawów razy 10$):
15.04.2009 | aktual.: 11.01.2016 18:22
"EEDAR zwraca uwagę jaką okazją dla wydawców jest zysk w wysokości 3-5 procent powiązany z DLC wydawanym do każdego dużego hitu." Mało tego Divnich wyciąga swoją magiczną kulę i przewiduje, że pod koniec 2010 roku duże produkcje będą mogły zarobić dodatkowe 10 procent poprzez wypuszczanie dodatkowej zawartości. Odkrywcze? Nie dla mnie, bo chyba każdy już zdążył zauważyć trend, w jakim podąża rynek. Mimo to, analitycy będą się prześcigać w zauważaniu oczywistego, ale takie już ich prawo.
[via GamesIndustry.biz]