Dwóch i Ten Trzeci #19 - Mateusz Piaskiewicz, nasz człowiek w Treyarch

Polak robiący Call of Duty. Czy to nie brzmi dumnie? Mateusz opowiedział nam o tym jak wygląda praca przy tak ogromnym projekcie i jak żyje się developerowi na słonecznym zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. Wiedzieliście, że taksówkami można jeździć za darmo, jeżeli robicie Call of Duty?

Dwóch i Ten Trzeci #19 - Mateusz Piaskiewicz, nasz człowiek w Treyarch
marcindmjqtx

Zgodnie z naszą obietnicą z poprzedniego odcinka, udało nam się wrócić do regularnego nagrywania. Dwa tygodnie po braciach Wiklińskich, do naszego studia zawitał Mateusz Piaskiewicz - były projektant poziomów i artysta w Techlandzie, obecnie pracujący w amerykańskim Treyarch, które jest odpowiedzialne za Call of Duty: Black Ops 3.

Kilku naszych rozmówców zdradzało nam już kulisy polskiego gamedevu, ale to pierwsza okazja w Dwóch i Tym Trzecim, by poznać od środka realia zagranicznego studia tworzącego gry. Mateusz podzielił się z nami kilkoma interesującymi historiami dotyczącymi prac nad najnowszą częścią Call of Duty, a poza tym poopowiadał o specyfice swojej pracy, a także powspominał stare czasy - zarówno swój okres w Techlandzie, jak i jeszcze wcześniejsze etapy swojego życia. Jeśli więc nawet nie interesuje Was seria Call of Duty, Mateusza zdecydowanie warto posłuchać, bo ma na wiele spraw interesującą perspektywę, wynikającą z jego doświadczeń w pracy w Polsce i w Stanach Zjednoczonych.

Jeżeli z YouTubem Wam nie po drodze, to...

Jesteśmy również na iTunes!

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Źródło: Gdybym miał czas to kontynuowałbym swoją powieść sci-fi, ale nie mam czasu, bo idą kolosy, więc napiszę tylko te 3 krótkie zdania. Uncharted 4 będzie tak wymiatać jak nie wiem. Nie sposób ocenić tej gry po materiałach wideo. Na żywo wygląda 3x lepiej i powoduje efekt "wow"]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.