Dwa miecze i kielnia... czyli architektura w Wiedźminie 2 [BLOG]

Jak można przeczytać w moim opisie profilu lubię gry z zasady... ładne. Naprawdę. Oczywiście, nie jest to jedyny wyznacznik w mojej osobistej ocenie, ale jeżeli dany tytuł ma coś ciekawego do zaproponowania w konstrukcji leveli to zawsze podchodzę do niego z ciekawością. I nie chodzi mi o te wszystkie antyaliasingi... bardziej o samą konstrukcje. Przestrzeń (bądź jej brak), wyraz emocjonalny, formę. Jedną z gier które mnie zachwyciły (pomimo pewnych braków) był Wiedźmin 2: Edycja Rozszerzona.

Dwa miecze i kielnia... czyli architektura w Wiedźminie 2 [BLOG]
marcindmjqtx

14.03.2013 | aktual.: 15.01.2016 14:54

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościarchitekturawiedźmin 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.