Długie gry powrócą za sprawą Deus Ex oraz L.A Noire

W obecnych czasach umowny podział pomiędzy grami krótkimi i długimi przebiega moim zdaniem, gdzieś w okolicach ośmiu godzin rozgrywki. Jasne, mocno różni się to w zależności od gatunku, ale gry które można ukończyć przed upływem 480 minut automatycznie zostają naznaczone piętnem, które znaczy większość wydawanych o nich sądów (zwłaszcza jeśli cena wcale nie jest mniejsza). L.A Noire i Deus Ex: Bunt Ludzkości przypięcie tej łatki nie grozi.

marcindmjqtx

17.01.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:31

Cyberpunkowa strzelanina z elementami rpg (a może na odwrót...) jest już ponoć grywalna od początku do końca. Z jednej strony dobrze wróży to plotkom o kwietniowej premierze, a z drugiej przynosi interesującą informację o czasie, potrzebnym na ukończenie przygody.

David Anfossi - producent gry - nadzoruje teraz testy, z których wynika, że czas po którym obejrzymy napisy końcowe to około 25 godzin gry. Jak na obecne standardy to całkiem sporo, choć pewnie dużo będzie zależało również od sposobu gry.

Jeśli jednak ponad doba potrzebna na ukończenie Deus Ex nie robi na was wrażenia, to stawkę jeszcze podbija L.A Noire. Zabawa w detektywa zaprowadzi nas w wiele zakamarków otwartego miasta, ale sporo czasu spędzimy również na mniej eksploatowanych czynnościach policyjnych, niż kolejne pościgi czy strzelaniny.

Autorzy, z wykorzystaniem technologii MotionScan nagrali ponad 50 godzin dialogów:

To tyle, co w dwóch sezonach telewizyjnego serialu Oczywiście to, ile z nich usłyszymy zależy od rozwoju sytuacji oraz naszych postępów w sali przesłuchań (nowe obrazki pokazują kilka postaci, które będziemy musieli w nich "złamać"),   ale autorzy i tak są pewni, że L.A Noire będzie trzymało nas przy telewizorze przez ponad 40 godzin rozgrywki.

Te informacje bardzo mnie cieszą, bo płacąc 200 zł za grę naprawdę liczę na otrzymanie w zamian kilku wieczorów spędzonych w wirtualnym świecie. Z drugiej strony, tykający zegar to nie wszystko, a o wiele łatwiej jest zapełnić akcją 5 czy 6 godzin, niż nie zanudzić gracza przez 20 czy 30. Jeśli autorom obu gier się to uda, to zasłużą na wielki szacunek.

[via CVG, IGN, Kotaku]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.