DLSS trafi do Red Dead Redemption 2 i nie tylko
Nvidia poinformowała, że technologia DLSS zwiększająca wydajność trafi niebawem do nowych tytułów. Wśród nich jest hit od Rockstara, czyli Red Dead Redemption 2.
Na stronie Nvidii możemy przeczytać, że w najbliższym czasie technologia zwiększająca ilość klatek na sekundę trafi do ośmiu produkcji. Najgłośniejszym z tytułów, które znalazły się na tej liście jest Red Dead Redemption 2.
Poza westernem od Rockstara, wsparcie tej technologii otrzymają: DOOM Eternal, Rainbow Six Siege, Icarus, Lego Bulder’s Journey, Dying: 1983, The Persistence oraz The Ascent.
Poza wsparciem DLSS, wszystkie wymienione wyżej produkcje będą także obsługiwać śledzenie promieni, czyli ray tracing.
Niestety nieznana pozostaje najważniejsza kwestia, czyli planowany termin wprowadzenia wspomnianych funkcji do ośmiu kolejnych gier. Wiemy tylko, że będzie to miało miejsce "wkrótce".
Z technologii DLSS mogą korzystać wszystkie karty graficzne Nvidia Geforce RTX.