Dla znudzonych wyścigami na asfalcie tryb Rallycross w Project CARS 2 może być objawieniem

Szybcy i ochlapani błockiem.

Dla znudzonych wyścigami na asfalcie tryb Rallycross w Project CARS 2 może być objawieniem
Adam Piechota

Jak tam Wasze ciśnienie na Project CARS 2? Rok 2017 ma szansę być czymś niesamowitym dla fanów mniej lub bardziej purystycznie pojmowanej symulacji. Dirt 4 raczej wrzuci na luz (od katowania graczy jest przecież Dirt Rally), ale i Gran Turismo Sport, i Forza Motorsport 7 najprawdopodobniej zadebiutują w tym kalendarzu, by pościerać się z dużo młodszą marką Slightly Mad Studios. Project CARS reprezentuje jednak nieco odmienne podejście do tematu. Jest owocem współpracy developerów i graczy (crowdfunding, bety i wspólne dopieszczanie), a do tego nie gardzi pecetami. Przecież to właśnie na PC grają ci najwięksi maniacy gatunku.

Project CARS 2 – Official Rallycross Gameplay Trailer (4K) | PS4, X1, PC

Teraz dowiadujemy się o kolejnej bombie. W "dwójce" nie ograniczymy się do samego asfaltu. Tryb Rallycross powstawał w oparciu o rady Mitchella deJonga i Olivera Erikssona, dwóch gwiazd z Honda Factory Global Rallycross. Nie potrzebuję nawet środowiskowych nazwisk, by głęboko wierzyć, iż developer nie potraktuje wyścigów terenowych jak pozamarginesowego dodatku. Realne tory (DirtFish oraz Daytona z USA, Knockhill, Loheac-Bretagna i Lydden Hill z Wielkiej Brytanii czy Lankebanen z Norwegii), cała kategoria dedykowanych maszyn, zmienne warunki atmosferyczne - Rallycross ma szansę stać się prawdziwym "drugim obliczem" Project CARS 2.

Obraz

Czy Project CARS 2 "dostarczy"? Trzymam kciuki aż za mocno. Zainteresowanym szutrowymi szaleństwami przypominam, że nim dziecko Slightly Mad trafi na rynek ("kiedyś tam" w obecnym roku), wcześniej, bo 9 czerwca, zagramy w Dirt 4. Który, jak wspominałem, w równym stopniu może okazać się pełnym długich ślizgów szaleństwem, co materiałem dla największych zajawkowiczów. Po niemej połowie roku w wyścigach znowu zaczyna wrzeć.

Adam Piechota

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.