Dinosaur Fossil Hunter. Poznaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży

Dinosaur Fossil Hunter
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
10.05.2022 10:52, aktualizacja: 23.05.2022 13:23

Pyramid Games publikuje pierwsze wyniki sprzedaży Dinosaur Fossil Hunter. Polskie studio chwali się liczbą sprzedanych egzemplarzy i zapowiada aktualizacje, które urozmaicą rozgrywkę.

4 maja swoją premierę miał Dinosaur Fossil Hunter, czyli symulator paleontologa, stworzony przez lubelskie studio Pyramid Games. Tytuł w dniu premiery pojawił się na platformie Steam, w sklepie Epic Games Store, oraz w Humble Bundle. Teraz twórcy chwalą się wynikami.

W ciągu 96 godzin od premiery pełnej wersji, Dinosaur Fossil Hunter sprzedał się w liczbie 13 tysięcy egzemplarzy. Zdecydowana większość recenzji, bo aż 71 proc., to te, które świadczą o pozytywnym odbiorze gry. Maksymalny peak graczy - do tej pory - wyniósł 855 osób, a średni czas spędzony w rozgrywce to ponad 5 godzin. W planach znajduje się stworzenie portu gry na konsole Xbox i (w drugiej kolejności) na PlayStation.

Tytuł już doczekał się kilku aktualizacji, by podnieść zadowolenie graczy. Oczywiście szykujemy już kolejne, w jednej z nich pojawi się nowa mapa, a na niej kolejne szkielety dinozaurów, których dotychczas nie było w grze. Zamierzamy także wypuścić DLC do gry z różnymi zawartościami, które z pewnością uatrakcyjnią rozgrywkę. Mocno wierzymy, że sprosta ona wysokim oczekiwaniom graczy i to nie tylko tych, którzy interesują się paleontologią.

Prezes Zarządu Pyramid Games

Dinosaur Fossil Hunter to doskonała propozycja dla niespełnionych miłośników paleontologii i nie tylko. Poza rozrywką samą w sobie, gra posiada wartość dydaktyczną.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie