Dinosaur Fossil Hunter. Poznaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży

Dinosaur Fossil Hunter
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

10.05.2022 10:52, aktual.: 23.05.2022 13:23

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pyramid Games publikuje pierwsze wyniki sprzedaży Dinosaur Fossil Hunter. Polskie studio chwali się liczbą sprzedanych egzemplarzy i zapowiada aktualizacje, które urozmaicą rozgrywkę.

4 maja swoją premierę miał Dinosaur Fossil Hunter, czyli symulator paleontologa, stworzony przez lubelskie studio Pyramid Games. Tytuł w dniu premiery pojawił się na platformie Steam, w sklepie Epic Games Store, oraz w Humble Bundle. Teraz twórcy chwalą się wynikami.

W ciągu 96 godzin od premiery pełnej wersji, Dinosaur Fossil Hunter sprzedał się w liczbie 13 tysięcy egzemplarzy. Zdecydowana większość recenzji, bo aż 71 proc., to te, które świadczą o pozytywnym odbiorze gry. Maksymalny peak graczy - do tej pory - wyniósł 855 osób, a średni czas spędzony w rozgrywce to ponad 5 godzin. W planach znajduje się stworzenie portu gry na konsole Xbox i (w drugiej kolejności) na PlayStation.

Tytuł już doczekał się kilku aktualizacji, by podnieść zadowolenie graczy. Oczywiście szykujemy już kolejne, w jednej z nich pojawi się nowa mapa, a na niej kolejne szkielety dinozaurów, których dotychczas nie było w grze. Zamierzamy także wypuścić DLC do gry z różnymi zawartościami, które z pewnością uatrakcyjnią rozgrywkę. Mocno wierzymy, że sprosta ona wysokim oczekiwaniom graczy i to nie tylko tych, którzy interesują się paleontologią.

Prezes Zarządu Pyramid Games

Dinosaur Fossil Hunter to doskonała propozycja dla niespełnionych miłośników paleontologii i nie tylko. Poza rozrywką samą w sobie, gra posiada wartość dydaktyczną.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)