Cyberpunk 2077 zarobił 609 mln dolarów. To ósma najbardziej dochodowa gra roku

SuperData, firma analityczna należąca do grupy Nielsena podsumowała 2020 r. Z ich wyliczeń wynika, że CD Projekt Red zdążył zarobić na "Cyberpunk 2077" 609 mln dolarów.

cyberpunk 2077
cyberpunk 2077
Źródło zdjęć: © CD Projekt RED

08.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 04:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak wynika z raportu SuperDaty, rok 2020 był bardzo dobry dla branży gier wideo. Przynajmniej pod względem ekonomicznym. Wzrosty dotyczą każdego segmentu i wyniosły 127 mld dolarów, o 12 procent więcej niż rok temu. Najwięcej kasy przyniosły produkcje mobilne – 73,8 mld. Na drugim miejscu uplasowały się pecety – 33,1 mld, a na końcu konsole z wynikiem niespełna 20 mld dolarów.

Jak zarabiały poszczególne tytuły? Najwięcej, bo aż 1,9 mld dolarów przyniosło twórcom "Call of Duty: Modern Warfare". Na kolejnych miejscach znalazły się: "FIFA 20" (1,09 mld), "GTA V" (911 mln), "NBA 2K21" (889 mln), "NBA 2K20" (771 mln), "Call of Duty: Black Ops Cold War" (678 mln), "Animal Crossing: New Horizons" (654 mln), "Cyberpunk 2077"(609 mln), "Sims 4" (462 mln) oraz "Doom Eternal" (454 mln).

Nie wiadomo czy wysoka ósma pozycja "Cyberpunka" uwzględnia zwroty gry. Trzeba też dodać, że ze wszystkich wymienionych tytułów, to właśnie produkcja CD Projekt Red miała najmniej czasu. Przypomnijmy, gra zadebiutowała 10 grudnia.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
cyberpunk 2077cyberpunkcd projekt red
Komentarze (42)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.