Crunch
Wróć do góry
Krzysztof Kempski
Mike Morhaime wypowiedział się o crunchu w Blizzardzie i przyczynach anulowania Titana
Zapisz na później
Krzysztof Kempski
Premierę Mortal Kombat 11 (i kilku poprzednich gier NetherRealm) poprzedził wielomiesięczny crunch
Zapisz na później
Adam Piechota
Sukces Fortnite’a kosztował pracowników Epic Games nawet do 100 godzin pracy w tygodniu
Zapisz na później
Krzysztof Kempski
Gracze znaleźli w Anthemie ukrytą wiadomość, mogącą odnosić się do procesu produkcji
Zapisz na później
Krzysztof Kempski
Szef Telltale Games opowiada o crunchu i przyczynach upadku studia
Zapisz na później
Krzysztof Kempski
Szefostwo BioWare zrozumiało z publikacji na temat Anthema więcej, niż mogłoby się wydawać
Zapisz na później