Crucible, sieciowa strzelanka od Amazona, z tygodnia na tydzień radzi sobie coraz gorzej
Duży spadek zainteresowania poskutkował wyłączeniem dwóch z premierowych trzech trybów rozgrywki.
Wydawniczy debiut giganta, jakim jest Amazon, ciężko nazwać sukcesem i już pierwsze doniesienia na temat Crucible nie napawały optymizmem. Sieciowa strzelanka wydana 21 maja tylko na Steama zebrała w pierwszym tygodniu od premiery raptem 10600 jednocześnie grających graczy, a później zainteresowanie tytułem systematycznie spadało.
Developer update: June 4, 2020
Wczoraj liczba graczy nie przekroczyła 1000 osób (maksymalna poziom zainteresowania wynosił około 700 osób), a w miniony weekend, kiedy graczy powinno być znacznie więcej… Cóż, wystarczy powiedzieć, że liczba jednocześnie zalogowanych do gry lekko przekroczyła 800.
Oczywiście, dane pochodzą z niepewnego źródła, jakim jest Steam Charts, jednak sami deweloperzy (Relentless Studios) zdają się to potwierdzać i w ostatniej notce aktualizacyjnej poinformowali, że skupią się na rozwijaniu rzeczy pierwszej potrzeby, o które prosi społeczność. Tym samym dano do zrozumienia, że start pierwszego sezonu wsparcia zostanie opóźniony (nie wiadomo na jak długo), a już wkrótce gra straci dwa z trzech bazowych trybów zabawy.
W odstawkę pójdą Harvest Command i Alpha Hunters, zaś deweloperzy skupią się tylko Heart of the Hives, który, według statystyk twórców, okazał się najpopularniejszym z trybów. Jak się łatwo domyślić, nie wróży to zbyt dobrze samej grze, która ze względu na brak różnorodności, jeszcze szybciej zacznie tracić zainteresowanie.
Czyżby powtórka z LawBreakers? Zobaczymy.
Bartek Witoszka