Crossout - autorzy War Thunder biorą się za klimaty rodem z Mad Maxa

Crossout - autorzy War Thunder biorą się za klimaty rodem z Mad Maxa

Crossout - autorzy War Thunder biorą się za klimaty rodem z Mad Maxa
marcindmjqtx
22.05.2015 11:35, aktualizacja: 05.01.2016 15:04

W nowym MMO powalczymy uzbrojonymi po szczyt antenki pojazdami w postapokaliptycznym świecie.

Raczej nie jest przypadkiem ogłoszenie przez studio Gaijin Entertainment nowego projektu akurat w momencie, gdy w kinach rządzić będzie Mad Max ze swoimi niszczycielskimi maszynami.

Crossout znajduje się obecnie w fazie pre-alpha, więc na premierę jeszcze trochę poczekamy, aczkolwiek na stronie gry możecie zapisać się do zamkniętych betatestów, które wystartują latem. Gra trafi tylko na PC.

A sam pomysł na ucieczkę z historycznych frontów wydaje się ciekawy. Zwłaszcza, że w komunikacie prasowym znajdujemy informację o tym, że za budowanie, uzbrajanie i ulepszanie pojazdów odpowiedzialny będzie gracz. Jest też opis ogólnej wizji projektu:

W Crossout, każdy gracz rozpoczyna z prostym opancerzonym pojazdem, wyposażonym w działko. Wraz z postępami w grze na koncie użytkowników pojawiają się materiały i zapasy, dzięki którym można ulepszać posiadane maszyny. Wspomniane części można również kupić od innych graczy poprzez system aukcyjny online. Możliwości tworzenia i ulepszania pojazdów są niemal nieograniczone, a każdy nowy element ma rzeczywisty wpływ na osiągi. W Crossout nie będzie dwóch identycznych jednostek. Gracze mogą stworzyć w praktyce każdy rodzaj bitewnego pojazdu: od lekko opancerzonego demona szybkości, po wielkie terenowe maszyny z potężnym pancerzem. Konstruktorzy mają tysiące możliwości podczas tworzenia: kształt, pancerz, broń, systemy wspomagania oraz dobór elementów dekoracyjnych i personalizacja. Do dyspozycji graczy oddano również cały szereg narzędzi masowego zniszczenia - pojazdy mogą zostać wyposażone w m.in.: piły mechaniczne, wiertła, działka, wyrzutnie rakiet, latające drony czy generatory kamuflażu. Dzięki zaawansowanemu modelowi zniszczeń, uszkodzenie dowolnego elementu pojazdu przeciwnika będzie miało realny wpływ na osiągi, a zadane obrażenia będą widoczne np. na przebitym pancerzu. Gracze mogą zarządzać swoimi maszynami, a także sprzedawać je w systemie akcyjnym z poziomu osobistego garażu w grze. [źródło: informacja prasowa]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)