Crash sprzedał się tak dobrze, że Activision już planuje następne "uderzenia z przeszłości"

Spyro - proszę, proszę, proszę, proszę!

Crash sprzedał się tak dobrze, że Activision już planuje następne "uderzenia z przeszłości"
Adam Piechota

Wiadomo już, że Crash Bandicoot N. Sane Trilogy jest hitem wielkiego formatu. Była to (globalnie) najpopularniejsza gra konsolowa czerwca, co już samo w sobie jest porażające, bo przecież "lisek" zadebiutował w ostatnich dniach miesiąca. Przeskoczyła całą konkurencję również na amerykańskim i europejskim PlayStation Store. Jej sukces może zdecydować nie tylko o powrocie PRAWDZIWEGO Crasha, ale - o czym dowiadujemy się dzięki ostatniej konferencji Activision - innych zaniedbanych marek wydawcy.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - ALL Death Animations

CEO tego molocha, Eric Hirshberg, powiedział:

Call of Duty: Modern Warfare Remastered – Launch Trailer | PS4

Z jednej strony cieszy mnie i sukces Bandicoota, i pozytywne podejście Activision do "marek innych niż Call of Duty", z drugiej szalenie mierzi najmniejsza choćby wzmianka o Skylanders. Dopóki poważnie próbują przepchnąć Skylanders do szerszej publiczności, wymarzona przeze mnie trylogia Spyro the Dragon coraz bardziej się oddala. A gdyby otrzymała tyle samo troski, co świrnięty rudzielec, mówilibyśmy o jednym z najfajniejszych platformerów 3D. Pozycji, która nie miałaby się czego wstydzić nawet w świecie PO premierze Super Mario Odyssey.

Adam Piechota

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.