Cooking Simulator VR na Oculus Store. Sukces w pięć godzin

Cooking Simulator VR odniosło swój pierwszy sukces w sklepie Oculus Store. Przygotowany przez GameBoom VR port na gogle Oculus Quest 2 potrzebował tylko pięciu godzin na pokrycie kosztów produkcji.

Cooking Simulator VR
Cooking Simulator VR
Źródło zdjęć: © Steam

03.08.2022 11:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Cooking Simulator VR zyskał miano najlepszej gry VR na platformie Steam w 2021 roku. Nie był to jednak koniec rozwoju tytułu stworzonego przez Big Cheese Studio. Zdecydowano się na stworzenie portu gry z myślą o goglach Oculus Quest 2. Za tę wersję symulatora gotowania odpowiada studio GameBoom VR.

Decyzja o wydaniu Cooking Simulator VR na kolejną platformę okazała się być trafiona. Gra potrzebowała tylko pięciu godzin, aby zarobić na koszty produkcji. Co więcej, wydany 28 lipca port otrzymuje pozytywne opinie. Średnia ocen użytkowników na stronie gry w Oculus Store wynosi 4,6.

- Wysokie oceny powinny przełożyć się na długi ogon sprzedażowy, co będziemy widzieli po około pierwszym miesiącu sprzedaży. Jednocześnie gra, która została okrzyknięta najlepszym symulatorem gotowania powinna się sprzedawać na platformie VR przez kolejne dni i miesiące, a nawet lata, podobnie jak nasza wersja na PC - mówi Jakub Rafał, Dyrektor Finansowy w Big Cheese Studio.

Pierwsza wersja Cooking Simulator VR została wydana 29 lipca 2021 roku na platformę Steam. Gra zyskała wówczas duże uznanie graczy, a także otrzymała nagrodę Steam Awards dla najlepszej produkcji osadzonej w wirtualnej rzeczywistości. Tytuł jest także dostępny w wersji standardowej (nie VR) na PC oraz na Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One.

Karol Kołtowski, dziennikarz Polygamii

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.