CD‑Action ruszyło ze zbiórką inwestorską. Znamy jej szczegóły
Pierwszy numer CD-Action jest już w kioskach. Teraz czas na kolejny krok: zbiórkę pieniędzy, która przyspieszą przywracanie blasku magazynowi. Zbiórkę nietypową, dodajmy.
Jak już pisaliśmy, CD-Action powróciło do świata żywych. To świetna wiadomość dla wszystkich: czytelników i dziennikarzy, ale przed magazynem jeszcze długa droga. Skrócić ją może zbiórka inwestorska, która ma zapewnić szybki zastrzyk gotówki.
- To nie będzie zbiórka w typowym stylu – to będzie emisja akcji. Chodzi o to, żeby ludzie, którzy je kupią, mogli stać się współwłaścicielami marki. W grę wchodzi więc też finansowy zysk – mówił Dawid Bojarski w rozmowie z Adamem Bednarkiem. Przyznał też, że zebrane w ten sposób pieniądze przyspieszą proces "unowocześniania" CD-Action. - Na przykład sprzęt, który moglibyśmy kupić dopiero później, będziemy mogli mieć od raz – tłumaczył.
Pakietów jest 10, a magazyn można wesprzeć kwotami od 50 do 100 tys. zł. Każdy z nich otwiera rozmaite możliwości dla czytelników. Przykładowo, dzięki najtańszemu pakietowi fana otrzymamy 75 akcji oraz dostęp do grupy inwestorskiej na Facebooku. Z kolei opcja najdroższa – pakiet Smugglera to: przeszło 149 tys. akcji, całostronicowa reklama, kolacja inwestorska, podziękowania w jednym z numerów, podziękowania i logo w sekcji stopki redakcji, whisky Old Smuggler (0,7l) podpisane przez kultowego Smugglera czy wejście VIP i pakiet urodzinowych gadżetów na CD-Action Expo w 2021 roku.
Nowe CD-Action
Na co zbiera ekipa magazynu? Stworzenie kompleksowo wyposażonej przestrzeni do produkcji treści video, stworzenie nowoczesnych serwisów WWW kompatybilnych ze wszystkimi urządzeniami, poprawę jakości magazynów drukowanych oraz zwiększenie ich dostępności poprzez poszerzanie kanałów dystrybucji oraz przygotowanie dla najwierniejszych czytelników atrakcyjnych modeli subskrypcji cyfrowej oraz prenumeraty tradycyjnej. W sumie CD-Action i Fantasty Expo potrzebują niemal 1,25 mln zł. Zbiórka odbywa się na platformie Beesfund. Dodajmy, że akcja dotyczy również dwumiesięcznika PC Format.
W sumie na rynek trafi ponad 1,8 mln akcji, a zbiórka potrwa do 28 października 2020 r.