Capcom znowu to zrobił

Pamiętacie, jak Capcom przepraszał za, mające uniemożliwić dzielenie się Final Fight: Double Impact na PSN, zabezpieczenia? Ciekawe, czy przeprosi za wycięcie graczom takiego samego numeru przy okazji Bionic Commando Rearmed 2.

marcindmjqtx

02.02.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:28

Sprawa jest prosta - jeśli chcemy zagrać w grę, musimy być zalogowani w PlayStation Network. I nie ma tu najmniejszego znaczenia fakt, że nie oferuje ona żadnej sieciowej rozgrywki. Capcom jest chyba jedyną firmą, próbującą w ten sposób utrudniać życie graczom, którzy kupują gry na spółkę. Ciekawe, z czego wynika brak naśladowców.

[via Joystiq]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.