Capcom wie, jak odświeżać klasyki, by fani i akcjonariusze byli zadowoleni

Kto dołożył swoją cegiełkę?

Capcom wie, jak odświeżać klasyki, by fani i akcjonariusze byli zadowoleni
Bartosz Witoszka

Capcom ewidentnie jest na fali wznoszącej, a każdy kolejny tytuł wydany lub stworzony przez Japończyków przynosi krocie, o czym przekonaliśmy się w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Pod koniec stycznia Adam pisał dla Was o trzech milionach kopii odświeżonego Resident Evil 2, które firma wysłała do sklepu w zaledwie tydzień od premiery. Gra zdobyła świetne oceny (Adam wystawił solidne 4/5 choć wielu recenzentów nie bało się sięgnąć po najwyższą notę), a nagroda Gry Roku na tegorocznych Złotych Dżojstikach oraz wiele nominacji na The Game Awards 2019 (kto dziś zarwie nockę?) utwierdziły w przekonaniu japońskiego giganta, że warto sięgać po klasykę.

Obraz

Niedawne ujawnienie daty premiery Resident Evil 3 Remake było dla Capcomu świetną okazją do pochwalenia się, jak poradziła sobie “dwójka”. Według danych udostępnionych przez Capcom w lutym tego roku, oryginał wydany w 1998 sprzedał się w liczbie 4,96 miliona egzemplarzy. Z kolei w wiadomości, która pojawiła się podczas wtorkowego State of Play, wydawca wspomniał, że remake trafił do ponad pięciu milionów użytkowników (mowa o PC, PS4 i Xbox One).

Świetny wynik, prawda? Cóż, pozostaje zatem czekać kiedy w końcu ruszy się coś w temacie Dragons Dogmy, bo od września (a pamiętam to doskonale, bo to był chyba mój drugi news na Poly) ani widu, ani słychu o nowej grze od Hideakiego Itsuno.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościcapcomresident evil 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.