Capcom Home Arcade wygląda niedorzecznie, ale zapowiada się na ciekawą retrokonsolę

Tak, bo to jest konsola. Nietania w dodatku.

Capcom Home Arcade wygląda niedorzecznie, ale zapowiada się na ciekawą retrokonsolę
Adam Piechota

17.04.2019 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Szajba na starocie ma się bardzo dobrze. Wygląda na to, że powoli przechodzimy do czasów, w których każdy przynajmniej 25-letni wydawca pragnie mieć swoje własne Mini/swojego własnego Classica. Nintendo, Sony, SNK, Sega, a teraz również Capcom. Tylko żółto-niebiescy atakują nieco bardziej… ekstrawagancko.

Capcom Home Arcade - Reveal Trailer

Konsolka w kształcie logo firmy. A na niej dwa „kontrolery”, jak w bardziej tradycyjnych arcade stickach. Zatem dwie „gały” i po sześć klawiszy dla każdego gracza. Z tyłu sprzętu złącza HDMI oraz USB, więc wszystko według obecnych standardów. W środku zaś szesnaście wbudowanych tytułów z lat 80-90. Bez możliwości ewentualnego rozszerzenia biblioteczki poprzez cyfrowe zakupy. Na tym etapie zdążyliśmy się do tego przyzwyczaić, prawda? Jakie gry?

1994

Alien vs. Predator

Armored Warriors

Capcom Sports Club

Captain Commando

Cyberbots

Darkstalkers

Eco Fighters

Final Fight

Ghouls’n Goblins

Gigawing

Mega Man: The Power Battle

Progear

Street Fighter II

Strider

Puzzle Fighter II Turbo

Ot, mocno salonowo, całkiem beat’em-upowo. Każda z nich została przerzucona wprost z oryginalnych ROM-ów. A do tego Home Arcade mami opcją podsyłania własnych wyników na globalną listę rekordów. Niepotrzebnie, bo wolałbym nie wiedzieć, że konsolka jest w stanie łączyć się z siecią. Nad produkcją czuwa Koch Media, rozmiary tego dziwactwa to 22x74x11 cm, a cena… powinna wynosić równowartość 230 euro. Cholerka. Czuję pismo nosem i już widzę Home Arcade na półkach MediaMarktu z czarującym „999”. Kosztowna retrofanaberia. Czyli w dniu premiery (25 października) trafi wyłącznie do arcade’owych weteranów o maksymalnym poziomie zajawki.

A ja tutaj sobie siedzę i nadal nie mogę zrozumieć, dlaczego Nintendo nie chce wydać mojego wymarzonego Game Boya Classic.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościcapcomretro
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.