Call of Duty: Infinite Warfare nie podbije Windows Store

Jeśli warto unikać jakiejś wersji gry, to na pewno właśnie tej.

Call of Duty: Infinite Warfare nie podbije Windows Store
Maciej Kowalik

04.11.2016 09:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jeszcze nie tak dawno Microsoft zarzekał się, że tworząc uniwersalną platformę Windows, której fundamentem ma być Windows Store zamierza wykroić dla siebie większy kawałek pecetowego tortu. Problemy z kolejnymi premierami pokazały, że zapowiedzi jedno, a rzeczywistość drugie. Ale takiego cyrku jak z Call of Duty: Infinite Warfare nie spodziewali się chyba najwięksi pesymiści.

To nie żart. To fragment oficjalnego FAQ ze strony Activision. Krótko mówiąc - kupując grę w Windows Store nie będziesz mieć możliwości grania z tymi, którzy kupią ją na Steamie. Zupełnie jakby grali na innej platformie. Nie trzeba zdolności dedukcyjnych Sherlocka, by wiedzieć, która społeczność będzie większa. Aż mi żal tych, którzy nieświadomi dzielącego społeczność pecetowych graczy muru, wylądują z wersją z Windows Store.

Microsoft nie może rozkręcić tego sklepiku własnymi tytułami, a przy jednym z potencjalnie największych hitów sprzedażowych roku zalicza dyskwalifikującą wpadkę. W przypadku gier, Windows Store coraz bardziej wygląda jak nieostrożnie zastawiona pułapka, a nie poważna platforma cyfrowej sprzedaży jednej z najważniejszych firm na rynku.

Dorociński i Simlat w kosmosie – aktorzy opowiadają o pracy nad Call of Duty®: Infinite Warfare

Przy okazji warto dodać, że Steamowa wersja najnowszego Call of Duty pozwala zrezygnować z polskiego dubbingu i wybrać język angielski. Choć nie będziecie wtedy mieć polskich napisów. Ale lepszy taki wybór niż żaden. Prawda, BT?

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (9)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.