Bogowie świata gier, sprawcie, aby te projekty Double Fine stały się rzeczywistością

Bogowie świata gier, sprawcie, aby te projekty Double Fine stały się rzeczywistością

Bogowie świata gier, sprawcie, aby te projekty Double Fine stały się rzeczywistością
marcindmjqtx
26.11.2012 09:56, aktualizacja: 05.01.2016 16:28

W zeszłym tygodniu internet głosował, nad jakimi projektami ma w przyszłości pracować Double Fine. Teraz przyszedł czas na rozpoczęcie prac.

Pisaliśmy o tym w zeszłym tygodniu: w ramach charytatywnej akcji z cyklu Humble Indie Bundle, można było kupić paczkę z prototypami starych gier Double Fine, a także wykupić prawo głosu w dorocznym konkursie wewnątrz studia pt. "The Amnesia Fortnight". To czas, kiedy różni pracownicy przedstawiają reszcie swoje pomysły i rodzą się z nich następne gry studia. Tak było z Costume Quest, Stacking czy Iron Brigade/Trenched.

Projektów przedstawionych w tym roku było ponad 20 i głosy internetu zdecydowały, że Double Fine pracować będzie nad prototypami następujących gier:

Hack'n'Slash ma być grą wyścigową. Okej, żartowałem, ha ha. Hack'n'Slash będzie hack'n'slashem, dla fanów hack'n'slashy. Z nastawieniem na hackowanie gry, aby oszukać jej zasady.

Spacebase DF-9 ma być symulatorem stacji kosmicznej w którym będą wydarzały się różne, losowe historie. Inspirowane Dwarf Fortress, tyle, że z kosmitami zamiast krasnoludów. I kosmosem zamiast kopalni.

The White Birch ma być klimatyczną grą platformową z tajemniczą atmosferą. Andy Wood, art director przy The Cave, opisując swój projekt powołuje się na takie gry jak Ico i Journey. Dziewczynka wchodzi po drzewie, liście szumią etc.

Autonomous ma być, utrzymaną w klimatach neonowego, synthpopowego sci-fi, grą o konstruowaniu robotów na złomowisku. Z różnych śmieci i żelastwa. A następnie wykorzystywania ich do przetrwania w ponurym świecie.

To oczywiście na razie jedynie projekty, a nie zapowiedzi nowych gier. W najbliższych dniach, podczas transmitowanych w internecie prac, okaże się, ile z tych pomysłów ma tak naprawdę ręce i nogi i czy warto inwestować w nie więcej czasu. Choć serce chciałoby, aby Spacebase DF-9 stało się rzeczywistością, to podejrzewam, że najwięcej sensu dla studia miałoby zrobienie The White Birch lub Hack'n'Slash.

Jeśli macie ochotę oglądać studio w akcji, to stream będzie dostępny tutaj. Podobnie jak archiwum z pozostałymi projektami. A najlepsze, że jeśli zaplaciliście, to będziecie mogli pobawić się skończonymi prototypami muhuhuhu.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)