Bloober chwali się sukcesem Blair Witch VR. Ale wiele nie zdradza

Co za tym idzie, nie do końca wiadomo, jak duży jest to sukces. Pewno jest jedno: Blair Witch VR już się zwrócił, mimo że dopiero zadebiutował na Oculus Quest 2.

Blair Witch VR już będzie na siebie zarabiać
Blair Witch VR już będzie na siebie zarabiać
Adam Bednarek

30.10.2020 | aktual.: 01.03.2022 14:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

– Premiera Blair Witch VR okazała się niebywałym sukcesem - komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Co to znaczy? Wiemy jedynie to, że gra "po niecałych 12 godzinach przyniosła całkowity zwrot poniesionych nakładów produkcyjnych i marketingowych dla wersji VR". Kluczowe jest to, że dotyczy to również edycji na pozostałe gogle.

Póki co w "Blair Witch VR" zagrać można tylko na Oculus Quest 2. Gdy gra pojawi się na kolejnych sprzętach, będzie już tam na siebie zarabiać. 

Z jednej strony "Blair Witch VR" pokazuje, że do gier w wirtualnej rzeczywistości nie trzeba dokładać. Z drugiej Bloober nie podaje żadnych danych. Nie wiemy, ile firma wydała na produkcję i marketing. Jeżeli kwota była niska, to o zwrot nietrudno. 

Być może edycję VR kupiło raptem kilkaset osób, co nie brzmi przecież zbyt okazale. Ale kiedy nazwie się to "zwrotem kosztów" - zupełnie inna rozmowa! 

Niewykluczone, że "Blair Witch VR" coś na siebie zarobi. Mimo drobnych przeszkód, związanych z koniecznością posiadania konta na Facebooku, Quest 2 przyciąga stosunkowo niską ceną (ok. 2100 zł). A pamiętajmy, że po "Half Life: Alyx" odnotowano znaczny wzrost liczby zestawów VR na Steamie po premierze produkcji Valve. Ma kto grać, więc faktycznego sukcesu wykluczyć nie można. Ale czekamy na konkrety i liczby.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościblair witchoculus
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.