Autorzy Sim City pozwalają zajrzeć za kulisy systemu najnowszej gry

Jesteście ciekawi, jaki system zależności pomiędzy przemysłem, usługami, a mieszkańcami rządzi najnowszym Sim City? To zaraz się dowiecie.

Autorzy Sim City pozwalają zajrzeć za kulisy systemu najnowszej gry
marcindmjqtx

Pamiętam jak grałem w stare Ceasar 3 i Pharaona, gdzie trzeba było projektować ulice tak, aby "agenci" z rozmaitych budynków trafiali ze swoimi towarami czy usługami do mieszkańców. Okazuje się, że podobny system po tylu latach funkcjonuje także w Sim City, ale już ukryty przed wzrokiem gracza.

Niewidzialni "agenci" zamieniają się potem w samochody dowożące pracowników do fabryk czy wozy dostarczające towary do sklepów.

Premiera gry gdzieś w 2013 roku.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwideoMaxis
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.