Architektura w Assassin’s Creed: Origins – Grecja – CZĘŚĆ II

Architektura w Assassin’s Creed: Origins – Grecja – CZĘŚĆ II

Architektura w Assassin’s Creed: Origins – Grecja – CZĘŚĆ II
archigame
27.11.2017 10:14

W poprzedniej części mojego tekstu o architekturze w Assassin’s Creed: Origins skupiłem się głównie na stylu starożytnego Egiptu. Dla przypomnienia dodam, że w czasach gdy dzieje się gra a Bayek pokazuje jak było tworzone Bractwo, Egipt był już „jedynie” rzymską prowincją.

I to już w czasach po Aleksandrze Wielkim, który te tereny już zajął i zaadaptował pod macedończyków (dalej będę używał sformułowania greków, bo chyba tak jest łatwiej. Macedończycy wywodzili się z greckich Dorów). Pora się więc przyjrzeć architekturze greckiej (macedońskiej).

Greckie wpływy w architekturze widać głównie na północy mapy. Widać ją we wszystkich większych miastach oraz mniejszych miasteczkach. A teraz pora na nieco szczegółów:) Latarnia morska na Faros

Dzięki za poświęcony czas:)

Gorąco zapraszam na swój blog - Archigame.pl!

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)