Polski hit wciąż na topie. Rozeszło się już ponad 100 tysięcy sztuk

Polski hit wciąż na topie. Rozeszło się już ponad 100 tysięcy sztuk20.09.2021 12:00
Gas Station Simulator

Gas Station Simulator nie przestaje bić kolejnych rekordów, wciąż sprzedaje się świetnie i coraz więcej osób po niego sięga.

Gra Gas Station Simulator zadebiutowała 15 września o godzinie 19. Półtorej godziny później nie tylko zdążyły zwrócić się koszty produkcji (czyli ok. 450 tys. złotych), ale tytuł krakowskiego Drago Entertainment trafił na 4 miejsce listy bestsellerów na platformie Steam. A potem pierwsze.

Na tym jednak nie koniec. W 72 godziny od premiery gracze kupili 71 tysięcy sztuk Gas Station Simulator. W sumie tytuł trafił już do ponad 100 tysięcy osób.

- Obecnie GSS plasuje się w pierwszej 100 najpopularniejszych gier na Steam oraz na 4. pozycji w kategorii Global Bestsellers po 4 dniach od premiery. To dla nas motywator do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi projektami, a osiągnięty wynik i odbiór graczy utwierdzają nas w tym, że przyjęta w 2018 roku nowa strategia DRAGO przynosi zamierzone efekty – mówi Lucjan Mikociak, współzałożyciel studia.

Warto również dodać, że gracze, którzy sięgnęli po Gas Station Simulator nie szczędzą tytułowi wysokich ocen. Na Steamie 81 proc. z nich jest pozytywnych, a liczba ciągle rośnie. Podobnie, jak liczba aktywnych użytkowników. W szczytowym momencie było ich ponad 12 tysięcy.

Co ciekawe, największym zainteresowaniem gra cieszy się w Stanach Zjednoczonych. Obecnie trwają prace nad konsolową wersją Gas Station Simulator. Budżet krakowskiego hitu wynosił ok. 450 tysięcy złotych.

- Ze względu na dużą popularność Gas Station Simulator, postanowiliśmy rozbudować uniwersum gry, tworząc w ten sposób małe Las Vegas. Realizując ten cel niedawno zapowiedzieliśmy tytuł Road Diner Simulator. Projekt od samego początku przyciąga uwagę graczy. W niespełna siedem dni od zapowiedzi, czyli tuż przed udostępnieniem GSS, nowo zapowiedziany tytuł znalazł się na Global Top Wishlist. Niewątpliwie fani Gas Station Simulator potwierdzili zainteresowanie nowym projektem, którego wishlista buduje się na poziomie 2000 zapisów dziennie – dodaje Joanna Tynor, szefowa Drago Entertainment.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.