Wydaje się, że Activision doszło do mistrzostwa we wciskanu nam tego typu produktów. Na tegorocznych targach prezentowali przecież DJ Hero, nowe Guitar Hero i Tonego Hawka. W wywiadzie dla GI.biz MIke Griffiths CEO firmy mówi:
Z pewnością produkujemy więcej sprzętu niż kiedyś, ale jest to reakcja na ten cykl [życia konsol], możliwość posiadania fizycznego interfejsu i jego akceptacji przez klientów.
Co z tego wynika? Akcesoria zostaną z nami na dobre, a ponieważ lud je kupuje, Activision będzie je produkować w coraz większej ilości i za coraz większą cenę. Klient głosuje portfelem. No a w końcu te 120$ za Tonego Hawka to musi być swego rodzaju test, ile gracze są w stanie wytrzymać. Jak na razie przecież akcesorium do tej gry nie przyda się nam nigdzie indziej. Zobaczymy jak to się sprzeda. Jeżeli dobrze, to cóż...
Nie widzimy [negatywnej reakcji klientów na cenę] i uważam, że jeżeli klient doecni wartość w dostarczanej rozrywce, to cena będzie dla niego w porządku. Ech, nic dziwnego, że do nowego Guitar Hero będzie można podpiąć aż dwie perkusje. Na pewno pojawi się specjalny zestaw. Ciekawe, czy da się też wykorzystać do grania tę nieszczęsną deskorolkę. W każdym razie - nie kończy się Wam miejsce przed telewizorami na te wszystkie plastikowe ustrojstwa?