Activision chce sprzedawać przerywniki filmowe z gier... bez gier

Bobby Kotick, szycha z Activision (tak, ten sam, który marzył o abonamencie w CoD i podniesieniu cen gier) przedstawił swój kolejny kuriozalny pomysł.

marcindmjqtx

Tym razem Kotick z chęcią zobaczyłby na sklepowych półkach filmy, będące skleconymi - wyjętymi z gier - cut-scenkami. Jakby tego było mało, twierdzi, że ludzie chętnie by za to zapłacili. I to słono.

(...) Jeśli poszlibyśmy do naszych odbiorców i powiedzieli im "Mamy świetne półtorej godziny liniowego materiału wideo (zmontowanego z cut-scenek - dop. K.B.) i możemy je wam sprzedać za 20-30$", to mielibyśmy, podczas pierwszego weekendu sprzedaży, największą sprzedaż w historii dystrybucji filmów. Szef Activision posłużył się przykładem Starcrafta II. Choć przerywniki filmowe w dziele Blizzarda stoją na naprawdę wysokim poziomie, to wątpię, czy byłyby się w stanie obronić same, bez gry. Zwłaszcza za tak horrendalną cenę. Moim zdaniem jedyne dzieło, z którym ten pomysł miałby - choć szczątkową - rację bytu to Metal Gear Solid. Tam przerywniki są długie, poprowadzone z pomysłem i - przede wszystkim - wystarczająco oderwane od rozgrywki, by miało sens publikowanie ich bez samej gry. W innych przypadkach - także tym przytoczonym przez Koticka -  jest to pomysł kuriozalny. Równie dobrze można osobno sprzedawać wyjęte z kontekstu opisy z jakiejś powieści czy dialogi z filmu.

Na poparcie swoich tez Kotick zapowiedział, że w ciągu najbliższych pięciu lat Activision podejmie się takiego wyzwania. I choć wielu aktywnych graczy wyśmieje ten pomysł, to mimo wszystko taka chałtura ma szansę nieźle się sprzedać. Ot, tak toczy się światek.

[via IGN]

Kamil Bogusiewicz

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.