Activision Blizzard polega na trzech markach
W tym samym, wypełnionym marketingowym bełkotem sprawozdaniu finansowym Activision Blizzard, z którego pochodzą informacje o zamieszaniu w Infinity Ward oraz o planowanych kolejnych sequelach Diablo można doszukać się kolejnych ciekawych informacji. Jak się okazuje, mimo że Activision wydaje mnóstwo gier, aż 68% przychodów firmy opiera się na jedynie trzech markach.
03.03.2010 | aktual.: 07.01.2016 16:20
Nietrudno zgadnąć, o jakie tytuły chodzi - są to Call of Duty, Guitar Hero oraz World of Warcraft. Cytując raport:
Ze względu na tę zależność od ograniczonej liczby serii, słabe wyniki jednego lub większej liczby produktów opartych na tych markach może w znaczący sposób zaszkodzić naszej działalności i wynikom finansowym. W samym Blizzardzie World of Warcraft przyniósł 98% zysków, co raczej szczególnie nie dziwi. Zapewne ulegnie to zmianie po ukazaniu się w tym roku StarCrafta II.
[via Kotaku]