69 godzin grania bez przerwy. Oto nowy rekord świata

Dobre gry mogą wciągnąć nas na dziesiątki godzin. Gracze zazwyczaj dzielą swoją przygodę na "raty". Bo kto fizycznie dałby radę spędzić kilkadziesiąt godzin w grze i to bez jakiejkolwiek przerwy? Okazuje się, że tacy ludzie istnieją.

69 godzin nieustannego grania
69 godzin nieustannego grania
Źródło zdjęć: © YouTube

Będąc nastolatkiem, zdarzało mi się regularnie zarywać nocki, a próbę upodobnienia się do wampira zawdzięczałem, a jakże, grom komputerowym. Przekonałem się na własnej skórze, ile godzin może poświęcić człowiek na swoje ulubione tytuły. I wiem, że nawet kilka godzin intensywnej rozgrywki potrafi ostatecznie zmęczyć. Nawet w przypadku najlepszej gry.

Na świecie są jednak tacy gracze, dla których 5, 10, a nawet 40 godzin nieustannego grania, to "pestka". Co powiecie na 69 godzin w grze komputerowej bez żadnej przerwy? Okazuje się, że to możliwe. Oto nowy rekord świata.

69 godzin bez przerwy

Twórca internetowy, kryjący się za pseudonimem TCNick3, spędził podczas jednej sesji 69 godzin w grze. Wybór padł na bijatykę Super Smash Bros. Ultimate, co zresztą doskonale wpisuje się w charakter jego twórczości.

Nowy rekord świata

Jest to oczywiście nowy rekord świata w kategorii "Najdłuższy maraton w grze wideo z gatunku bijatyk". Poprzednim rekordzistą był Kanadyjczyk Daniel Bergman, który w 2016 r. osiągnął wynik 57 godzin. Co ciekawe, to on nadal figuruje w Księdze Rekordów Guinnessa, ale zostanie to z pewnością wkrótce zaktualizowane.

Ten rekord został pobity
Ten rekord został pobity© guinnessworldrecords.com

Jaki jest Wasz rekord, jeśli chodzi o gamingowe maratony? Dajcie znać w komentarzach, ile najwięcej graliście bez przerwy i jaka to była gra.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.