5 trendów GDC 2009 według Gamasutry

5 trendów GDC 2009 według Gamasutry

5 trendów GDC 2009 według Gamasutry
marcindmjqtx
07.04.2009 04:39, aktualizacja: 11.01.2016 18:22

Gamasutra podsumowała GDC 2009 i przygotowała listę 5 najważniejszych trendów dziejących się w branży gier. Miały się one właśnie bardzo silnie uwidocznić na imprezie w San Francisco. Lista to:

  • Danie graczowi możliwości ekspresji siebie. Przykłady to Noby Noby Boy oraz LBP.
  • Skupienie się na cyfrowej dystrybucji. Przykłady to PSN, XBLA, WiiWare czy też OnLive.
  • Gry od mniejszych, niezależnych deweloperów stają się częścią rynku masowego. Przykłady to Castle Crashers, PixelJunk Eden, World of Goo czy też Braid.
  • Gry jako siła społeczna, czyli narzędzia do przekazywania jakiegoś przekazu, docierania do świadomości grczy i pokazywania im co jest dobre, a co złe.
  • iPhone przewyższa komórki. Telefon Apple'a stał się czymś więcej niż tylko kolejną zabawką, jest pełnoprawną platformą, która szturmuje rynek.

Zgadzacie się z analizą Gamasutry? Osobiście sądzę, że nie można zaprzeczyć tym trendom, ale bardziej ciekawi mnie, gdzie one nas zaprowadzą. Po szczegóły polecam zaglądnięcie do źródła.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)