30 klatek na sekundę nie przeszkodziło switchowemu Fortnite’owi trafić do dwóch milionów graczy w dobę

Cóż. To właściwie było do przewidzenia.

30 klatek na sekundę nie przeszkodziło switchowemu Fortnite’owi trafić do dwóch milionów graczy w dobę
Adam Piechota

14.06.2018 09:00

Dwa miliony. I to już następnego dnia. Jak ten wynik będzie wyglądał za miesiąc? A jak za rok? Skoro Fortnite, tradycyjnie, jest darmowy, prędzej czy później pobierze go większość użytkowników platformy, która idealnie sprawdza się w dwóch rolach. Nie jestem tutaj bezstronny, pobrałem go chwilkę po tym, jak trafił do eShopu. Niestety, nie mogę pograć z połową znajomych, bo jak to już nie raz pisaliśmy - Sony nie zgadza się na międzyplatformowy multiplayer. W tym momencie umówicie się za to z użytkownikami Xboksów, pecetów, Maców i telefonów Apple’a (a w lecie zapewne i pozostałych, jak ukaże się edycja na Androida).

[ttpost url="https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1006981138328383488?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.dualshockers.com%2Ffortnite-nintendo-switch-2-million-downloads%2F"]

Jak widać, nikomu nie przeszkadza, że Fortnite działa… zdecydowanie słabiej na sprzęcie Nintendo. Nie ucierpiała sama oprawa, bo wszystko wygląda schludnie nawet w wersji przenośnej (rozdzielczości 900p i 720p w oczywistych sytuacjach). Za to płynność... No, tutaj dziełku Epic Games się nieźle oberwało. Celujemy w trzydzieści klatek na sekundę. Niestabilne, bo są sytuacje, w których ta liczba jeszcze odrobinkę spada. Nic, do czego nie można się przyzwyczaić, jasne. Ale coś, co ma szansę wpływać na Wasze wyniki w przypadku zabawy przeciw właścicielom pozostałych sprzętów.

Może to będzie naprawiane i łatane. Kto wie. Były już takie przypadki na Pstryku.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.