Zrobienie Braida kosztowało 200 tysięcy dolarów

Ile kosztowało zrobienie Braida? Wiemy, że Blow nie narzekał na zarobki i sam już mówił, że na grze zarobił. Podczas panelu na GDC "Braving the Stormy Waters of XBLA and PSN: Smaller is NOT Easier" twórca rzucił kwotą 200 tysięcy dolarów. Co prawda część poszła na artystę, gdyż Jonathan nie chciał sam robić grafik, ale sporo pieniędzy twórca wydał po prostu na życie.

Zrobienie Braida kosztowało 200 tysięcy dolarów
marcindmjqtx

27.03.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:20

Jeżeli możecie mieszkać z mamą w jej domu przez trzy lata, to stworzycie grę za darmo No proszę, gdyby Blow się za szybko nie usamodzielnił i nadal mieszkał z rodzicami, to zapewne wydałby mniej na Braida i miał jeszcze większe zyski. Jeszcze parę takich stwierdzeń i czeka nas zalew gier od maminsynków.

[via Joystiq]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżagdc 09
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.