Zobacz jak polska branża kreatywna reklamowała się na targach Cebit 2013

Raperzy L.U.C i Nativizm pełnili rolę przewodników po trwającym ponad pięć minut widowisku, do muzyki skomponowanej przez Pawła Błaszczaka.

Zobacz jak polska branża kreatywna reklamowała się na targach Cebit 2013
marcindmjqtx

11.03.2013 | aktual.: 21.01.2016 16:47

Samo interaktywne wideo zostało natomiast zaprogramowanę przez, znaną chociażby z Linger in Shadows  i Datury, grupę Plastic. Ogólny pomysł zasadzał się na pokazaniu ponad trzech dekad ewolucji gier i przy okazji pochwaleniu się polskimi hitami i potencjałem naszego kraju, jeśli idzie o branżę kreatywną. Miłego oglądania.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolskawideo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.