Zhakuj i nie daj się zhakować - tryb wieloosobowy w Watch_Dogs
Wygląda na to, że hakerzy w Watch_Dogs to bardzo terytorialne stworzenia.
Tryb wieloosobowy w Watch_Dogs będzie opierał się na ciekawej mechanice inwazji do światów innych graczy. Celem będzie zdobycie danych z komórki drugiego gracza. Jednak zostanie on poinformowany o tym, że ktoś próbuje się włamać - to widzicie w pierwszej połowie filmu. Bohater biegnie w kierunku, jaki wskazuje mu znacznik, po czym zaczyna sprawdzanie profili osób na danym obszarze - najeźdźca ukrywa się pod postacią jednego z przechodniów. Dlatego szukanie go pieszo idzie powoli, więc bohater wykorzystuje kamerę przemysłową. Gdy namierzy przeciwnika, rusza w pościg.
W drugiej połowie sytuacja odwrotna - bohater szybko namierza cel i ukrywa się, by móc ściągnąć dane.
Tomek opisywał to we wrażeniach z E3 - teraz możecie zobaczyć, jak to wygląda.
Wygląda to ciekawie - dobrze, że twórcy nie zafundowali nam kolejnego deathmatchu. Podobnie jak w trybie wieloosobowym Assassin's Creed doceniane jest pozostawanie niezauważonym i ukrycie się w pobliżu, ale jednak poza zasięgiem wzroku ofiary.
Paweł Kamiński