Zgodnie z przewidywaniami, Shadow of Mordor na konsolach starej generacji lepiej sobie odpuścić

Jeśli nie macie konsoli nowej generacji, to poczekajcie z zakupem Shadow of Mordor do momentu, gdy takową mieć będziecie. Na marną konwersję szkoda chyba czasu.

Zgodnie z przewidywaniami, Shadow of Mordor na konsolach starej generacji lepiej sobie odpuścić
marcindmjqtx

19.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:23

W tym tygodniu ukazało się sporo oczekiwanych produkcji, choćby nowy Dragon Age czy nowy Far Cry. Gdzieś w tym tłumie pojawił się także Cień Mordoru w wersji na PS3 i Xboksa 360. Już parę miesięcy temu mówiło się, że konwersja będzie pozbawiona niektórych elementów z nowej generacji konsol - zalecaliśmy ostrożność. Jak widać, słusznie.

Shadow of Mordor na PS3 i 360 ma więc bardzo ograniczony system Nemesis, najbardziej unikalną cechę gry. Nie jest tak, że w ogóle go nie ma, ale orkowie są o wiele mniej różnorodni i szybko zaczynają się powtarzać. Gra, zamiast zaskakiwać, staje się nużąca - a przynajmniej tak donoszą gracze.

Jakby tego było mało, w tej wersji Cień Mordoru ma mnóstwo problemów technicznych. Wygląda źle, momentami jak produkcje z PlayStation 2, gubi klatki i razi najrozmaitszymi babolami. Niesamowicie satysfakcjonujące animacje mordowania orków zupełnie straciły swoją moc.

Filmik poglądowy:

Jeśli więc ktoś zapyta Was o Cień Mordoru, to pamiętajcie - tak, jak najbardziej, wręcz trzeba, ale tylko na PC, PS4 i Xboksie One.

[Źródła: Kotaku, Wikia, NeoGAF]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.