Zgadniecie, która gra na Switchu była najczęściej kupowana na eShopie w 2017?

Podpowiem, że nie jest to żadna gra Nintendo.

Zgadniecie, która gra na Switchu była najczęściej kupowana na eShopie w 2017?
Patryk Fijałkowski

Jeśli strzeliliście na ślepo, że Minecraft, bo Minecraft zawsze jest wszędzie najlepiej kupowany, to trafiliście... częściowo. Hit Notcha zajął pierwsze miejsce, ale w Japonii. Jeśli natomiast chodzi o resztę świata, najpopularniejszą cyfrową grą na Switcha było Stardew Valley.

Wynik jest tym bardziej imponujący, że tytuł wyszedł przecież na Switcha 5 października, miał więc zaledwie trzy miesiące na osiągnięcie tak zawrotnego sukcesu. Ale jakoś mnie to nie dziwi, biorąc pod uwagę entuzjazm tych, którzy grają. Na redakcyjnym Slacku temat hodowania kaczek i sprzedawania sera przewija się regularnie. Ostatnio była też kłótnia na temat tego, kto jest lepszą kandydatką na żonę - Leah czy Penny. Nie potoczyła się ona dżentelmeńsko.

Tak, w Stardew Valley zakochała się ponad połowa redakcji i większość świata. A jak wyglądają pozostałe miejsca? Już mówię:

  1. Stardew Valley
  2. Minecraft
  3. Sonic Mania
  4. Rocket League
  5. Snipperclips
  6. Overcooked
  7. Shovel Knight
  8. Fast RMX
  9. Kamiko
  10. SteamWorld Dig 2

Interesujące zestawienie. Całkiem zaskakujące może być aż tak wysokie miejsce Sonic Manii. Ale skoro gra z Sonikiem wyszła, to aż pewnie szkoda jej nie wypróbować. Bo że Rocket League czy Fast RMX wysoko, to chyba nawet całkiem oczywiste.

Osobiście cieszy mnie wysokie miejsce Snipperclips, bo po zagraniu z drugą połówką w demo jestem grą zachwycony i w lutym planuję zakup pełnej wersji. Świetna okazja do wspólnego główkowania, o czym zresztą pisał Adam w swojej recenzji. Ba, w Japonii Snipperclips zajęło aż drugie miejsce, plasując się tuż za Minecraftem. Z kolei tam Stardew Valley do pierwszej dziesiątki nie załapało się w ogóle.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.