Żegnamy City Interactive, witamy CI Games
Jest też pierwszy sukces pod nowym szyldem. Sniper: Ghost Warrior to druga najlepiej sprzedająca się polska gra.
W niemal dwa i pół roku od premiery Snipera kupiły trzy miliony osób. Lepszy jest tylko Techland z czterema milionami sprzedanych kopii Dead Island. Warto jednak zaznaczyć, że gra o zombiakach osiągnęła swój wynik w znacznie krótszym czasie. Podium zamyka Wiedźmin 2, który również jest w sprzedaży krócej niż tytuł CI, z ponad dwoma milionami egzemplarzy.
Ale niczego nie umniejszając - zdecydowanie jest się czym chwalić. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę kiepskie oceny, jakie zebral Sniper: Ghost Warrior. Średnia w serwisie Metacritic ze względu na platformy to: 55% na PC, 53% na PS3, 45% na Xboksie 360.
Wracając do zmian w nazewnictwie. Jako CI Games (prawie jak CIA) spółka funkcjonować będzie w przekazach medialnych. Na giełdzie zostaje stare poczciwe City Interactive.
Nowe logo, nowa nazwa, teraz jeszcze tylko wydać tego Snipera 2 i będzie można mówić o nowej jakości.
Piotr Bajda