Zdecydowanie za mało informacji o World of Darkness MMO
Nie traćcie nadziei - ten projekt nadal żyje. Pokazano nawet krótki filmik ze sceneriami.
26.03.2012 | aktual.: 21.01.2016 17:05
Jak dowiedzieliśmy się z prezentacji na EVE Fanfest - w World of Darkness MMO będzie kilka typów rozgrywki:
- Coffeehouse - część społecznościowa, brak sytuacji konfliktowych, coś dla graczy casualowych i tych zainteresowanych głównie interakcjami z innymi;
- Theme park - rdzeń Świata Mroku, polityka, intrygi, ciosy w plecy;
- Sandbox - największa część gry, zarządzanie miastami;
W rozgrywce pojawi się sporo walki wręcz, raczej z wykorzystaniem "wrodzonych" umiejętności danych rasom, niż broni. Ma być brutalnie. Nie będzie też craftingu własnego uzbrojenia. Za to ma pojawić się moda i możliwość dobierania ubrań spośród wielu elementów.
Gra będzie toczyć się w fikcyjnych miastach, które jednak będą stylizowane na prawdziwe oraz przyjmą ich nazwy. Co ciekawe, świat ma być jedną całością. A będzie wyglądał tak:
Nie zabraknie też politycznych intryg - gracze będą mogli wybrać Księcia spośród siebie, który posiądzie m.in. zdolność do permanentnego zabijania innych.
Na razie o WOD MMO mówi się głównie w kontekście wampirów, ale CCP przyznaje, że nie czuje presji "Zmierzchu". Twórcy chcą zrobić grę, która będzie odwoływać się do uniwersalnego motywu wampirów i spodoba się ich miłośnikom, którzy nie zwracają uwagi na aktualną modę. Poza tym w miastach mają pojawić się strefy wpływów różnych typów mieszkańców - więc ktoś poza wampirami będzie. A i wampirze klany podzielą miasta między siebie i będą bezkarnie zbierać krew - główny surowiec w grze.
Dla zainteresowanych - cały panel z prezentacją gry:
Paweł Kamiński