Zbroja dla konia nadal się sprzedaje

Zbroja dla konia, z tego co pamiętam, to chyba pierwsze DLC w aktualnej generacji konsol, które wzbudziło tyle kontrowersji. Osobiście nic nie mam przeciwko produkowaniu bezużytecznych ozdobników do postaci i przedmiotów w grach. Jeżeli ludziom by się to nie podobało, to by nie kupowali. Ja na przykład nie kupiłem, chociaż nie ukrywam, iż miałem ochotę to zrobić, na złość reszcie, która tematowi poświęcała zdecydowanie za dużo uwagi. Wracając jednak do rzeczy. Na swoim blogu, Bethesda podała statystyki tego, co najlepiej jej się sprzedało od premiery Xbox LIVE. Do dzisiaj, dwa lata po premierze, gdy patrzę na nasze raporty z Xbox LIVE, każdego dnia dziesiątki tysięcy ludzi NADAL gra w Oblivion i kupuje tysiące rozszerzeń. Tak, nawet Horse Armor sprzedaje się codziennie.

Zbroja dla konia nadal się sprzedaje
marcindmjqtx

31.01.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:29

  1. Wizard's Tower
  2. Thieves Den
  3. Mehrunes Razor
  4. Spell Tomes
  5. Vile Lair
  6. The Orrery
  7. Knights of the Nine
  8. Shivering Isles
  9. Horse Armor
  10. Fighter's Stronghold*

*Biorąc pod uwagę same pobrania i rozmaite promocje, na miejscu pierwszym byłoby Fighter's Stronghold

Co to dla nas oznacza? Że mimo marudzenia mediów ludzie lubią takie gadżety, a deweloperzy raczej nie przestaną ich produkować. Ciekawe, pojawi się podobne DLC w Falloucie 3? W sumie byłby to całkiem fajny żart programistów.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360bethesda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.