Zblazowani koledzy po fachu zmusili Cliffa Bleszinskiego do przedwczesnej emerytury

Z której już na szczęście/niestety (wybierzcie zależnie od sympatii do Cliffa) powrócił już na całego.

Zblazowani koledzy po fachu zmusili Cliffa Bleszinskiego do przedwczesnej emerytury
marcindmjqtx

02.09.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:54

Byłem szczerze przekonany, że to już koniec. Wspomina swoje rozstanie z Epic Games i całą branżą Bleszinski. Czemu podjął tak drastyczną decyzję?

To kombinacja panującego wśród graczy zblazowania oraz pracy z utalentowanymi ludźmi, których też to znużenie dosięgło. Pod koniec pracy w Epic mógłbym przedstawić każdemu najbardziej niesamowity pomysł, a i tak na końcu powiedzieliby "nie kupuje tego". Nie chcę nikomu umniejszać, ale ludzie w tej branży często robią się zblazowani. Jestem w stanie Bleszinskiego zrozumieć. Po niemal 20 latach w tej samej firmie znudzenie betonem, status quo i wypalającymi się twórcami to rzecz normalna. I prawda, że gry wideo to wyjątkowo zblazowane, niewdzięczne poletko dla wszystkich w nie zaangażowanych - od twórców gier, przez growe media, aż po graczy. Wszyscy lubimy marudzić, skupiamy się raczej na tym, co najgorsze, pochwały trafiają się niezmiernie rzadko, a owoce lat pracy często lądują bez ostrzeżenia na śmietniku.

Założę się jednak, że dokładnie to samo powiedziałby przedstawiciel dowolnej innej branży. Ktoś siedzący od lat w świecie muzyki, filmu, przemyśle motoryzacyjnym czy nawet fabryce konserw. Nowe otoczenie, chwila odpoczynku i odrobina perspektywy zazwyczaj pomagają uświadomić sobie jednak, czy ostatnie 5/10/20 lat życia poświęcone pracy to czas zmarnowany. Bleszinski uznał, że nie.

[Źródło: Desructoid, Twitter]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościf2pcliff bleszinski
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.