Zauważyliście, że EA nie lubi wydawać remasterów i remake'ów? Peter Moore tłumaczy dlaczego

"- Wygląda to jak wypuszczanie czegoś, bo wyczerpały się pomysły".

Zauważyliście, że EA nie lubi wydawać remasterów i remake'ów? Peter Moore tłumaczy dlaczego
marcindmjqtx

19.10.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

EA nie jest wydawcą, który zaskarbił sobie miłość graczy. Wiele złego przypisuje się Elektronikom, tym bardziej mile zaskoczyć może ich podejście do krytykowanej w tej generacji tendecji do remasterowania wszystkiego, co się rusza. EA tego nie czuje.

Powody? Peter Moore, prezes wydawnictwa, wytłumaczył, że odgrzewanie kolejnych kotletów wygląda tak, jakby deweloperom skończyły się pomysły. Electronic Arts natomiast ze swoim bogatym portfolio najzwyczajniej w świecie nie ma czasu zajmować się jeszcze remasterami i woli posuwać rzeczy naprzód, zamiast tkwić w przeszłości.

Moore przyznaje przy tym, że odświeżanie tytułów jest bardzo wygodne: - Dla wielu spółek remake'i są sposobem, by napędzać przychody. To mniej wydatków, to marka, która już jest, możesz ją po po prostu zremasterować, i jest świetnie. My tak tutaj nie robimy. Nie wydaje mi się, żeby to kiedykolwiek było w naszym zwyczaju.

Żałujecie, że nie doczekacie się np. trylogii Mass Effect na aktualnych konsolach czy popieracie podejście EA? Mnie wcale nie zdziwi, jeśli za jakiś czas na PS4 i Xboksie One jednak pojawią się dwie pierwsze części Dragon Age albo Mirror's Edge. Przezorność i m. in. ostatnie wybryki twórców PayDay 2 nauczyły mnie, by w tej branży wszystkie tego typu wypowiedzi traktować z przymrużeniem oka.

[źródło: IGN]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościremakepeter moore
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.