Zamiast nabijania poziomów - Crystalium System
W wersjach demonstracyjnych Final Fantasy XIII nie mieliśmy poziomów postaci, ale o ile dobrze pamiętam, autorzy obiecywali to w ostatecznym produkcie. Niestety (albo stety) nie doczekamy się tego rozwiązania, a autorzy rozwój bohaterów zaplanowali jakby inaczej, ale jednak znajomo.
01.11.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:03
System został nazwany Crystalium i główną "walutą" w nim zostaną Crystal Points otrzymywane po walce. Dzięki możliwości dowolnego nimi dysponowania, nie jesteśmy skazani z góry na określony rozwój każdej z postaci, tylko decydować będziemy sami w co zainwestujemy. Po zdobyciu jednej z umiejętności (np. Fire), otworzy się dalsza część schematu i droga przed bardziej zaawansowanymi zaklęciami stanie otworem. Dodatkowo jeszcze CP przeznaczyć będzie można na rozwój samych postaci, choć na razie napisano jedynie o HP (czyli "zdrówku").
Szczegóły jeszcze pozostają niejasne, ale najpewniej poznamy je w najbliższym czasie. Swoją drogą, czy tylko mi to przypomina Sphere Grid z Final Fantasy X?
[via andriasang]