Zamiast nabijania poziomów - Crystalium System

Zamiast nabijania poziomów - Crystalium System01.11.2009 18:31
Zamiast nabijania poziomów - Crystalium System
marcindmjqtx

W wersjach demonstracyjnych Final Fantasy XIII nie mieliśmy poziomów postaci, ale o ile dobrze pamiętam, autorzy obiecywali to w ostatecznym produkcie. Niestety (albo stety) nie doczekamy się tego rozwiązania, a autorzy rozwój bohaterów zaplanowali jakby inaczej, ale jednak znajomo.

System został nazwany Crystalium i główną "walutą" w nim zostaną Crystal Points otrzymywane po walce. Dzięki możliwości dowolnego nimi dysponowania, nie jesteśmy skazani z góry na określony rozwój każdej z postaci, tylko decydować będziemy sami w co zainwestujemy. Po zdobyciu jednej z umiejętności (np. Fire), otworzy się dalsza część schematu i droga przed bardziej zaawansowanymi zaklęciami stanie otworem. Dodatkowo jeszcze CP przeznaczyć będzie można na rozwój samych postaci, choć na razie napisano jedynie o HP (czyli "zdrówku").

Szczegóły jeszcze pozostają niejasne, ale najpewniej poznamy je w najbliższym czasie. Swoją drogą, czy tylko mi to przypomina Sphere Grid z Final Fantasy X?

326858293199137047
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)