Zakończyły się Mistrzostwa Świata w League of Legends

Piłki nie ma, bramek też, są za to dwa Nexusy i dwie drużyny po pięciu zawodników. Choć to nie piłka nożna, a League of Legends, to też gra się do końca, a zwycięzca może być tylko jeden.

Zakończyły się Mistrzostwa Świata w League of Legends
marcindmjqtx

20.10.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:25

Wczoraj dobiegły końca Mistrzostwa Świata w League of Legends. W ścisłym finale zmierzyły się dwie drużyny - koreańska Samsung White (która w półfinale wyeliminowała Samsung Blue) i chińska Star Horn Royal Club (w półfinale wyeliminowała OMG). Wygrała ta pierwsza, tylko na chwilę oddając inicjatywę przeciwnikom. Spotkanie toczyło się do trzech zwycięstw i ostatecznie zakończyło się wynikiem 3:1. Wszystkie mecze można obejrzeć poniżej:

Samsung White zgarnęło nagrodę główną w wysokości okrągłego miliona dolarów. Dodatkowym odznaczeniem będą także prawdopodobnie skórki postaci dedykowane tej drużynie, które pojawią się przyszłości - tak przynajmniej działo się do tej pory.

Tym samym zakończył się czwarty sezon League of Legends. Teraz graczy czeka wyjątkowo interesujący czas - tzw. przedsezon, kiedy testowane są najbardziej radykalne zmiany w rozgrywce. Prawdopodobnie już w niedługiej przyszłości doczekamy się także premiery nowej oprawy graficznej głównej mapy w grze. Piąty sezon League of Legends powinien rozpocząć się w styczniu przyszłego roku.

[Źródło: Surrender @ 20]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmacleague of legends
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.