Za pół roku nie pogracie po sieci w MAG, SOCOM Confrontation i SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Sony ostrzega, że wyłączy serwery trzech strzelanin.
17.07.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:10
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation ma już swoje lata - ukazał się w 2008 roku w Stanach, w 2009 w Europie i był produkcją przeznaczoną wyłącznie do grania po sieci; SOCOM 4: U.S. Navy SEALs ukazał się zaledwie dwa lata temu - w Europie znany jako SOCOM: Special Forces, w Polsce jako SOCOM: Polskie Siły Specjalne - miał także tryb dla jednego gracza, a grę możecie kojarzyć z udziału generała Romana Polko w polskiej wersji językowej. Był też dość kiepsko oceniany. Obie zrobiła nieistniejąca już firma Zipper Interactive.
MAG to 2010 rok i gra wcześniej miała nazywać się MAG: Massive Action Game, była sieciową strzelanką, a reklamowano ją głównie informacją o nowej architekturze serwerów, które mogły pomieścić do 256 graczy, podzielonych na oddziały. Niestety, zainteresowanie było umiarkowane. Niespecjalnie pomogła też wersja 2.0 z licznymi zmianami.
Wtyczka zostanie wyjęta 28 stycznia 2014 roku, dwie z gier oparte są o tryb wieloosobowy, więc staną się praktycznie niegrywalne. Pytanie ile osób się tym zmartwi - gracie w którykolwiek z powyższych tytułów? Jeśli jest tam jakaś społeczność, to wyłączanie serwerów to kiepski pomysł. Ale cóż, dla Sony gry to biznes, a nie zabawa - duże firmy patrzą na liczby i liczby też muszą być duże.
fot. Twitter
Paweł Kamiński
[via Eurogamer.net]