Z tego Bioshocka na PS Vita to już chyba nic nie wyjdzie... A nie miał być strzelanką

Z tego Bioshocka na PS Vita to już chyba nic nie wyjdzie... A nie miał być strzelanką
marcindmjqtx

08.07.2014 09:08, aktual.: 05.01.2016 15:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Szokująca wieść po tych trzech latach, nie?

Ken Levine podzielił się na swoim Twitterze informacją na temat postępów w tworzeniu Bioshocka na PS Vita, którego zapowiedziano na Gamescomie w 2011 roku. Postępów brak. Wygląda na to, że przyczyną opóźniania i nawet niejasnych komunikatów o wstrzymaniu gry jest brak zgody między 2K, posiadaczem praw do marki, a Sony. W 2011 r. wszyscy byli lepiej nastawieni do projektu:

Po raz pierwszy chyba też Levine ujawnił, jaką grę planowano. Nie powstałaby kolejna strzelanina na Vitę, jak średnio udane Call of Duty: Black Ops Declassified czy Resistance: Burning Skies. Twórca myślał raczej o taktycznym turowym RPG, jak Final Fantasy Tactics, z akcją osadzoną w Rapture jeszcze przed upadkiem miasta.

Brzmi bardzo dobrze, miło, że miało powstać coś dopasowanego do specyfiki platormy. Gra mogłaby wyglądać jak widoczny w nagłówku obrazek. To nie koncept z niewydanego Bioshocka, a wariacja na temat izometrycznego Infinite stworzona przez Christophera Bischoffa, twórcę gry Stasis. Na jej stronie znajdziecie większą wersję.

A sam Ken Levine nadal bardzo chciałby zrobić tę grę. Nie ma praw do Bioshocka, ale nadal kocha swoją Vitę:

Mam nadzieję, że jego miłość do turowego systemu, o której wspomina w jednym z tweetów jeszcze się kiedyś ujawni. Infinite Games nie może zrobić Bioshocka, ale nadal istnieje i ma robić mniejsze projekty. Więc może coś na Vitę?

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także