Z patetycznym przytupem, czyli jak robiono Gears of War 3

Cliff Bleszinski i jego dzielna kompania postanowiła skroić zgrabny materiał, w którym opowiada o kulisach tworzenia Gears of War 3.

marcindmjqtx

22.07.2011 | aktual.: 21.01.2016 17:24

Oczywiście wszystko z odpowiednio patetyczną atmosferą, której na pewno nie zabraknie w trzeciej części popularnej serii.

Crescendo: Making Gears of War 3

Widać tu sporo fragmentów właściwej rozgrywki - co udowadnia, że Epic kieruje się cały czas tą samą, sprawdzoną ścieżką. Nie mogę doczekać się jesieni, będzie się działo.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.