Z dziennika wiedźmińskiego twórcy: wybory, nieliniowość i konsekwencje [WIDEO]

W drugim odcinku opowieści o tworzeniu Wiedźmina 2 pada śmiałe stwierdzenie: "Na xboksie nie było jeszcze gry tak nieliniowej i złożonej pod względem fabularnym, jak Wiedźmin 2".

Z dziennika wiedźmińskiego twórcy: wybory, nieliniowość i konsekwencje [WIDEO]
marcindmjqtx

I coś w tych słowach jest - choć oczywiście nie grałem w każdego RPG na xboksa, to fakt, że pewna decyzja w Wiedźminie zmienia całkiem spory kawałek gry (jeden akt i trochę) robi wrażenie.

[dziękienzinho]

Paweł Kamiński

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.